Fungovani adres zminenych ve Zpravodaji 4/96 a v teto konferenci

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Tue Mar 18 12:24:41 CET 1997

Dobrý den!

Omlouvam se, ze pisi i do konference, ale vzhledem k faktum uvedenym nize
jsem ztratil duveru v adresy sdruzeni a alespon pan Sojka zrejme tuto
konferenci cte.

V teto konferenci i ve Zpravodaji byla zminena adrese <treasurer at cstug.cz>
jako misto, kde se mohou ujasnit pripadne nejasnosti ohledne financnich
toku mezi sdruzenim a clenem. Jak ukazuje nize uvedeny dopis, doba od
sedmeho unora do dnesniho dne neni dostatecna na to, abych dostal
jakoukoliv odpoved. Soudim, ze mi diky tomu neprislo prvni letosni cislo
zpravodaje (a ja nechci platit poplatky za postovni poukazky dvakrat jen
proto, ze pokud neco dluzim, chci to doplatit, ale nemam dostatecne
informace); alespon zde pan Sojka necim podobnym ,,vyhrozoval`` (nebyl
jsem od konce unora v trvalem bydlisti, kam mi zpravodaj chodi).

Takze bych prosil o odpoved na plne zneni dopisu, ktere zrejme nekde v
Brne zapada elektrony (dorucenka mi, pokud vim, dosla). Kdyz jsem vzapeti
po odeslani dopsu onemocnel a prijel do Prahy az koncem unora, cekal jsem,
ze zhruba dva tydny budou dostatecne, bude me zde cekat odpoved, ja zajdu
na postu a budu mit clenske nalezitosti za sebou. Pohne se neco alespon
ted, po verejne kritice?

S pozdravem

V. S.

P. S.  Zacatek odeslaneho dopisu (vyse zminovaneho):

> Date: Fri, 7 Feb 1997 17:01:20 +0100 (MET)
> From: Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs at utia.cas.cz>
> To: treasurer at cstug.cz
> Subject: Re: clenstvi v CSTUG, Zpravodaj 4/96, slozenka

[...]

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html