Autocad -> TeX (LaTeX)

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Tue Mar 18 16:56:50 CET 1997

> From:          "Rylek Tomas" <RYLEK at cslab.felk.cvut.cz>
> To:            "Mgr. Libor Dvorak" <dvorak at ugn.cas.cz>
> Date:          Mon, 17 Mar 1997 08:27:06 MET-2DST
> Subject:       Re: Autocad -> TeX (LaTeX)

>     Vazeny pane kolego!

> Ukazalo se, ze o prevodni program ma zajem vice lidi. Pan Sojka mi
> proto navrhnul jeho umisteni do archivu cstugu, coz jsem uvital.

Tato varianta mi vyhovuje, akorat bych prosil o sdeleni presneho
mista, odkud je mozno si Vas program z archivu vyzvednout (bohuzel
ma orientace na ftp.muni.cz./pub/tex/local ... neni dosud dokonala
a namatkou jsem tam dosud nic nenasel).

> Pokud nedojde k nejake neocekavane komplikaci (coz nepredpokladam),
> zitra by tam mohl byt. Pokud vam tato cesta nevyhovuje, mohu vam jej
> poslat individualne; je ovsem trochu problem posilat jej e-mailem,
> protoze nektere mailery usekavaji dlouhe soubory. V tom pripade
> bychom asi museli vymyslet nejake misto, na ktere oba vidime a kam
> bych to umistil a vy byste si to stahnul pomoci ftp (pripadne
> naopak).
>
>                                                 S pozdravem
>
>                                                     Tomas Rylek

Pozn.: Vzhledem k tomu, ze tema, jak se zda, zajima vice ucastniku
          diskuse, presel jsem z osobni korespondence opet na verejnou.

                                                           L. Dvorak