Autocad -> TeX (LaTeX)

Rylek Tomas RYLEK at cslab.felk.cvut.cz
Thu Mar 13 14:34:42 CET 1997

    Vazeny pane kolego!

> obracim se na vas s dotazem ohledne konverze obrazku
> z AUTOCADu do TeXu, pripadne LaTeXu. V archivu teto
> konference jsem vystrachal pouze nezodpovezeny dotaz
> na toto tema, ze ktereho jsem pochopil, ze moznost teto
> konverze existuje, a sice pomoci programu IMAGES
> puvodem z MFF UK (ktery se mi ale pri namatkove prohlidce
> tamnich archivu nepodarilo najit). Mohl by mi nekdo poskytnout
> detailnejsi informace?

O programu IMAGES jsem zatim neslysel; asi pred rokem jsem vytvoril
vlastni konverzni program, ktery transformuje AutoCADovy vykres do
serie emlines. Umi i AutoCADove texty, a to bud renderovat ze SHX
fontu, nebo prevadet na TeXove makeboxy, takze muzete mit narysovany
obrazek s popiskou v TeXu. Pokud mate zajem ho vyzkouset, ozvete se a
ja vam ho poslu. Ma to i s dokumentaci asi 100-200 KB.

                                                S pozdravem

                                                    Tomas Rylek