Jaky TeX pro FreeBSD?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Mar 13 15:06:30 CET 1997

On Wed, 12 Mar 1997, Petr Prikryl wrote:

> Zdravim vsechny uzivatele TeXu,
>
> Chci nainstalovat TeX uplne z ciste vody na Unix (FreeBSD). Budu chtit
> i pocesteni. Ptam se: kterou z distribuci nejvice doporucujete? Jake jsou
> vyhody a nevyhody te ktere distribuce? Jsou tyhle informace nekde sepsane,
> abych nemusel otravovat podobnymi dotazy?
>
> Diky,
>
> Petr

Tento tyden jsem vyzkousel novy balik web2c verze 7.0 (z unora 1997).
Adresarova struktura uz odpovida TDS, tj. stejna, jako napriklad v
teTeXu, a proto jsem se mohl konecne rozloucit s dvojim balenim taru v
csTeXu (jednou pro teTeX a jednou pro "konzervativni" web2c). Stare web2c
jsem z csTeXu vyhodil a nahradil novou verzi 7.0 a tary pro pocesteni
cs*.tar.gz jsou nyni spolecne pro oba systemy. Viz tez README.web2c a
README.tetex. Muzete tedy zkusit instalovat CSTeX podle README.web2c.
Zkousel jsem to na SUNu (bez vetsich problemu) a uvitam na sve adrese
reakce, jak vypadaji zkusenosti z jinych platforem.

Jednotlive tary a dokumentaci tykajici se poceteni si muzete stahnout
z ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix

Petr Olsak