dotaz

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Thu Mar 13 10:56:57 CET 1997

Preji vsem pekny den!

	Dnes mam takovy celkem zvlastni dotaz. Zatim jeste pracuji v
LaTeXu2e a nejake veci si definuji sam. Muj problem je takovy, ze jsem si
nadefinoval ceske uvozovky, ponevadz nejak nefunguji,  nasledujici
posloupnosti prikazu:

\def\clqq{\char254 }
\def\crqq{{\edef\iSF{\spacefactor\the\spacefactor}\char255 \iSF\relax}}
\def\uv{\bgroup\aftergroup\closequotes\leavevmode\clqq\let\next=}
\def\closequotes{\unskip\crqq\relax}

Toto jsem pouzil ve dvou dokumentech, kde jsem mel stejmou hlavicku. V
jednom mi to udelalo normalni ceske uvozovky a ve druhem mi to dela
char254nejaky textchar255.

	Mohli byste mi poradit, co by mohlo zpusobyt tuto chybu, resp. jak
ji odstranit?

	P.S. Pri prekladu se mi nevypisuji zadna chybova hlaseni.

		Predem dekuji za jakoukoliv odpoved.

			S pozdravem Petr Kucera.

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *