Kde je vbrun300.dll?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 10 16:58:44 CET 1997

On Mon, 10 Mar 1997, Antonin Strejc wrote:

> [...]
> sireni povedomi o TeXu atd., tedy de facto o lakani novych uzivatelu
> TeXu. At si kazdy osobne myslime o Win co chceme, neoddiskutovatelne
> je, ze mezi nejmasovejsi casti uzivatelu pocitacu je patrny odklon od
> DOSu k Win, a tedy ze v siroke obci uzivatelu Win je mozna dost
> potencialnich TeXistu. Ja bych je vsechny nepodcenoval (mnozi jiste
> umi i tu etiketu na disketu spravne nalepit). A pokud bychom chteli
> delat jakousi osvetu TeXu, pak nesmime tyto lidi odradit drive, nez
> vubec k prvnimu kontaktu s vlastnim TeXem staci dojit.

Bohuzel je to tak. Programatori asi radeji prejdou k linuxu a priciny
prechodu k Windows vidim spise v tom, ze se lidem libi Word a podobne. Pro
OS/2 pred casem E. Mattes prostudoval architekturu systemu, implementoval
GCC, vytvoril EMX a radu dalsich vyvojovych nastroju, ktere jinak IBM
prodava za dost penez, a navic napsal krasnou hypertextovou dokumentaci.
Pokud ma stejny luxus, na ktery jsem zvykly z OS/2, existovat i ve
Windows, znamena to, ze se musi najit podobny nadsenec, ktery prostuduje
Windows 3.1 vsech narodnich verzich, 95 vsech narodnich verzi, NT vsech
narodnich verzi ... do posledni instrukce, projde vsechny nedokumentovane
sluzby, a pak to naprogramovat. Vzhledem k memu zjisteni, ze pouhe
pouzivani Windows je nekdy slozitejsi nez programovani grafickych aplikaci
pro OS/2, to bude dosti tezky orisek. Pokud ma nekdo k dispozici dobreho
studenta, ktery by treba v ramci SVOC chtel tomu obetovat par let zivota,
mohl by takovy produkt mit budoucnost (a skola by navic mohla koupit
vyvojove nastroje s vyznamnou slevou).

> To je ale jen ma soukroma obecna uvaha ci spise sen...
>
> Hezky den preje
> Antonin Strejc
>
> K  ------------------------------------------------------------------
> J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
> K  ------------------------------------------------------------------
> L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
> L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6
> K  ------------------------------------------------------------------

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...