Kde je vbrun300.dll?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Mar 10 16:44:06 CET 1997

Josef Krob napsal:

>Ale abych to shrnul. Klidne mohu do baliku pridat obe knihovny, ovsem
>asi tak, aby tam byly  zvlast a neinstalovaly se automaticky
>rozbalenim zipu. Kazdy at si je prida do adresare sam s plnym vedomim
>co cini. To by snad mohl byt rozumny kompromis.
>
>Zdravi J.K.

Vyborne, povazuji to za velice rozumne. Spouste lidi to usnadni
praci, pokud najdou vsechny komponenty alespon na jednom miste.
Dekuji.

Mezitim jsem si jeste precetl reakci Z. Wagnera, ktera trosicku
predbehla me uvahy. Napsal jsem, ze takovy instalacni program by byl
krasny, ale ze je to podle mne hudba budoucnosti. V zadnem pripade
jsem po nikom nechtel, aby ho hned zitra zacal vytvaret ci kupovat
vyvojove nastroje za n tisic. Hadam ale, ze budoucnost s sebou
prinese nutnost takoveho kroku.

Podivame-li se do stanov CSTUGu, pise se tam cosi o povinnosti
sireni povedomi o TeXu atd., tedy de facto o lakani novych uzivatelu
TeXu. At si kazdy osobne myslime o Win co chceme, neoddiskutovatelne
je, ze mezi nejmasovejsi casti uzivatelu pocitacu je patrny odklon od
DOSu k Win, a tedy ze v siroke obci uzivatelu Win je mozna dost
potencialnich TeXistu. Ja bych je vsechny nepodcenoval (mnozi jiste
umi i tu etiketu na disketu spravne nalepit). A pokud bychom chteli
delat jakousi osvetu TeXu, pak nesmime tyto lidi odradit drive, nez
vubec k prvnimu kontaktu s vlastnim TeXem staci dojit.

To je ale jen ma soukroma obecna uvaha ci spise sen...

Hezky den preje
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6