Kde je vbrun300.dll?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Mar 7 19:12:07 CET 1997

>ano, presne jak pravi hlaska, chybi "vbrun300.dll" da se (snad)
>stahnout na ftp://ftp.vse.cz/pub/msdos/simtelnet/win3/dll/
>
>arnost

Diky, nasel jsem to tam. Potom to jeste po mne chtelo dalsi dll
CTL3D.DLL, ktere jsem posleze nalezl na:

ftp.utia.cas.cz/pub/network_PC/WINDOWS/wlprs/ctl3d.dll

Poradne tomu nerozumim, ale mam pocit, ze by to snad melo byt
samozrejmou soucasti baliku CSTeX95, pane Krobe... Nebo ne?

Asi hudbou budoucnosti zustava kompletni instalace pod Windows, kdy
se napise WIN INSTALL a instalacni program se postara o rozbaleni
vsech zipu, vytvoreni adresaroveho stromu, vygenerovani formatu a
nastaveni vsech cest. Mam ted na mysli, jak se asi zachova uzivatel
zacatecnik, ktery neni znaly systemovych fajnovosti a dobudovavani
instalace metodou pokus-omyl-dotaz-download z Internetu-pokus atd.,
tak jak jsem to delal dnes ja. Samozrejme to pak odnese TeX, ktery za
nic nemuze, a Word zase zvitezi na cele care.

Jeste jednou dekuji za pomoc
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6