raster

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 4 13:03:26 CET 1997

> Neni mi jasne, proc chcete kreslit caru o sirce mensi nez 1 pixel
> vystupniho zarizeni. Ale hlavne, jak stanovujete odstup car? Zde

mensiu sirku ani neda normalne vykreslit, len som chcel ukazat, ze vtedy by
nemal kreslit hrubsiu ciaru, nez jeden pixel.

> rastru (dpi) bude celistvym nasobkem vaseho rastru (lpi). Volte tedy
> odstup car z rady: 150 lpi; 75 lpi; 60 lpi; 50 lpi atd. To vyhovi

to som si uz davnejsie urobil v tom konvertore a ako som pisal je to ok.

=20
> Pokud se pouziji ke kresleni opakovanych sikmych car (srafovani)
> LaTeXovske fonty (napr. line10 atd.), vyvstava zde pozadavek na
> metriku fontu, ktera by musela byt velmi presne spocitana s ohledem
> na rastr vystupniho zarizeni. O tomto pochybuji, protoze jsem se sam
> setkal s tim, ze algoritmus skladani sikmych car z fontu v prostredi
> picture neni prilis stastny.

mate pravdu.

Chcel som len vediet ci to v tom emlines nie je dajako zakomponovane, ale
vyzera to tak, ze nie je to tam.

lebo je rozdiel napisat \emline{12}.....   alebo napriklad
                        \emline{11.9987563}........