Nova instalacia CSTeXu

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Wed Mar 26 08:31:29 CET 1997

Vazeni TeXperti,

vcera som sa pokusil vyrobit nove instalacky (zdalo sa mi, ze uspesne) zo
suborov, ktore zrkadlime v Kosiciach (pripustam, ze este nemuseli byt
odzrkadlene kompletne).

Stretol som sa s nasledujucimi problemami:

plainTeX - ked som pouzil \magnification1200, nepoznal fonty a chcel ich
           vygenerovat, bez zvacsenia to bolo OK (v jednoriadkovom subore)

LaTeX209 - bol bez problemov

LaTeX2e  - tesil som sa, ze uz netreba presuvat ziadne subory (cslatex.ini)
           ani editovat subor hyphen.cfg.
              Po inicializacii LaTeX ignoroval diakriticke pismena (vynechal
           ich), ako keby bol nastaveny na ine fonty, nie na CSfonty.

Prosim o radu
                   Jano Busa (busaj at ccsun.tuke.sk)