Ftp.cstug.cz (was Re: stav CSTeXu k dnesnimu dni)

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Tue Mar 25 21:28:08 CET 1997

Petr Olsak pise:
: - Oficialni zrcadlo CSTeXu udrzovane CSTUGem (ftp.muni.cz alias
:   ftp.cstug.cz) uz dva mesice nepracuje. Posledni odzrcadleni bylo
:   provedeno 21. ledna 1997.

[nejprve ta osobnejsi cast me odpovedi:]
	Pane Olsak (i ostatni ctenari teto konference),

jsem osobou zodpovednou za ftp-server Fakulty Informatiky
(ftp.fi.muni.cz) vcetne casti CSTUGu (ftp.cstug.cz:/pub/tex).
Za vami zminovane dva mesice na ftp-admin at fi.muni.cz ani me osobne
pokud si dobre pamatuji nedoslo jedine upozorneni, ze neco nefunguje.
Ja vim, ze lokalni spravci by si toho meli vsimnout. Na ftp.fi.muni.cz
bezi cca 20 zrcadel a ja se ne vzdy dostanu k prohlizeni logu.
Pripada mi ponekud lacine poslat o tom nejprve
dopis do verejne konference, aby se ten druhy (v tomto pripade ja) ztrapnil.

[a nyni fakta:]
	Pripravovali jsme presun diskove kapacity ftp.fi.muni.cz na jiny stroj,
coz se v poslednich ctrnacti dnech trochu urychlilo jistou poruchou,
takze poslednich cca 14 dni byl server ftp.fi.muni.cz ve velmi spatnem stavu.
Vypada to, ze se situace stabilizovala (mame novy ftp-demon, doufejme
ze funguje i tarovani/gzipovani celych adresaru, mame novou strukturu
adresaru, atd).

	V soucasne dobe je na ftp.fi.muni.cz korektni zrcadlo
cstexu z math.feld.cvut.cz (/pub/tex/local/cstex), jakoz i adresare
pana Olsaka (/pub/tex/local/cstug/olsak). Omlouvam se vsem za docasnou
nefunkcnosti techto sluzeb. Pripadne nedostatky ve funkci ftp.fi.muni.cz
smerujte prosim nejdrive na ftp-admin at fi.muni.cz.

	Dekuji za pozornost.

-Yenya

PS.: Chtel bych udelat ftp.cstug.cz jako samostatny virtualni
ftp-server (ale nic neslibuji).

PPS.: Odpovedi technickeho charakteru muzete posilat do konference,
	ale s osobnimi poznamkami se radeji obratte primo na me,
	at nezatezujeme konferenci.

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]