Omluva za signaturu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Mar 13 16:13:46 CET 1997

Dostal jsem zajimavy mail:

>Cteny pan kolega,
>uvedomujuc si, ze siaham na Vase sukromie, rad by som Vas poprosil,
>ci by neslo vo Vasich prispevkoch v TeXovskej konferencii vynechat
>cervenu farbu. Pri citani mailov to potom ziada vykonat niekolko
>zbytocnych ukonov (alebo zbytocne namahat oci). Dufajuc, ze som
>sa Vas nedotkol (ak ano, tak na tento mail zabudnite), dakujem.
>                            S pozdravom
>                                           D. Knezo

Dekuji za Vas ohlas (prvni toho druhu), ze ktereho je zrejme, ze me
prispevky jsou cteny az do sameho konce, tedy az po signaturu. To je
pro mne potesujici fakt. Ze signatury jsem jiz barvy odstranil.

Omlouvam se vsem uzivatelum Pegassa za zpusobene obtize.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938