czech.sty vs. babel

Milan Zamazal pdm at fi.muni.cz
Thu Mar 13 15:26:37 CET 1997

Dobry den,

patrne je vetsine z vas znamo, ze hojne uzivany styl `czech.sty' ma
stejny nazev jako jeden ze souboru baliku `babel'.

Tento konflikt znemoznuje jednoduchou koexistenci instalaci baliku
`babel' a ceskeho (La)TeXu, zejmena s ohledem na snadnou instalaci a
udrzbu ceskeho (La)TeXu v linuxovskych distribucich.  Na muj dotaz na
spravce debianovskych teTeX baliku jsem dostal odpoved uvedenou nize.
Z ni mi vyplyva, ze by zadne dva TeXovske soubory nemely mit stejny
nazev a ze by asi bylo dobre oba `czech.sty' sjednotit.  Chtel bych se
proto zeptat, je-li mozne s tim neco podniknout a jake pripadne
navrhujete jine reseni.

Dekuji za jakekoliv nazory.

Milan Zamazal