Anglicke deleni

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Tue Jun 17 18:14:16 CEST 1997

"arnost wrote:"
: >> Lze rozlisovat napr. britske a americke deleni, ktera jsou dost odlisna.
: >> Na prepinani jazyku jsou ruzna rozhrani, krome toho v cslatexu
: >> je vseobecne rozsireny babel.
: >
: >Muze mi prosim nekdo vysvetlit, jak je v cslatexu vseobecne rozsireny
: >babel? Ja jsem babel v cslatexu nejak nepostrehl.
:{ -) :(
: rekl bych, ze vyznam teto vety je:
:
:  krome rozhrani na prepinani mezi jazyky v cslatexu existuje jeste
: jine a to babel %))
:
: arnost
Ano, tak jsem to minil.
A jelikoz je babel docela rozsireny, mela by se cestina dobre
podporovat i v nem (integrace s czech/slovak.sty je planovana).

Petr Sojka, CSTUG