Problemy Pentium - LaTeX2e

Stanislav Labik Stanislav.Labik at vscht.cz
Tue Jun 17 12:46:26 CEST 1997

Vazeni TeXperti,

prave jsem se prestehoval z 386 na Pentium. Pri te prilezitosti mi z
neznamych duvodu prestal pracovat LaTeX.

Protoze jej bezne spoustim z Novellovskeho serveru a tam je verze
stara cca 1 rok. Zkusil jsem nove lokalne nainstalovat minitex
cerstve stazeny z ftp serveru CSTUGu. Nicmene to nijak nepomohlo.

Pri spusteni LaTeX2e na soubor ADJUST.TEX, zamrzne nevratne pocitac
po nacteni slovniku slovenskeho deleni. Nezavisi to pritom na
velikosti pouziteho LaTeXu (small nebo big), ale dalsi odnoze TeXu -
Plain a LaTeX209 funguji bez problemu.

Muze mi nekdo poradit, zda-li je problem v SW nebo mam-li omlatit
pocitac o hlavu prodejci HW,

Diky,

S. Labik

P.S. Nevim, zda-li to spolu nasouvisi, ale pri pokusu o instalaci
huge LaTeXu mi INITEX.BAT vynadal, ze mam malo pameti nebo
ze mi nefunguje TEX386 atd.

Stanislav Labik

Department of Physical Chemistry | E-mail: labik at vscht.cz
Institute of Chemical Technology | Phone: (4202)24354093
Technicka 5                      | Fax:   (4202)24310273
Prague 6                         |
166 28                           |