psani indexu

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Wed Jun 11 16:14:58 CEST 1997

> Nevim, ale Word (a vubec M$ Win) prece nema italics, nybrz slanted interne
> prekrteny na italics ;-)

Iste, Word ma len slanted fonty, co povazujem za jeho velku nevyhodu. Ovsem
Texovske {\it 7} alebo {\it 2} vzbudzuje u sirokej verejnosti neesteticke
pocity, preto som predefinoval prikaz \it tak, aby vsetky znaky z tahal z
fontu csti  okrem cislic, ktore su z fontu cssl. Vsetkym Texistom, ktorym
zalezi na vkuse mas (mozno skazenom) to vrele odporucam.

Anton Surda