CSLaTeX a ceske znaky, dviscr a Windows

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue Jul 22 07:52:04 CEST 1997

> Josef Tkadlec:
> 2. Spoluprace prohlizecu s Windows 95.
>
> Zobrazeni pomoci dviscr* se pri prepnuti oken "zmrsi". Da se to odstranit?
> (To, ze dviscr* funguji pouze pri "celoobrazovkovem" okne, mi nevadi.)

Nevim presne jake zmrseni mate na mysli, ale me to delalo taky, a to
ve vyssich rozlisovacich modech (tusim /oa22). Pomohlo nainstalovani
VBE (VESA BIOS Extension) - potululuji se jich po Internetu spousty.
Je zajimave, ze mi na tom samym HW pod DOSem a Win311 chodilo vse OK,
nainstaloval jsem Win95 a programy pracujici pod DOSem ve videorezimu
VESA se zmrsily. Nainstaloval jsem UniVBE a vse zase chodi.

Dalsi poznatek byl, ze pokud se Win95 po bootu nedovolil start v
grafickem prostredi (t.j. startoval se jenom DOS), vse chodilo
normalne. Kdyz jsem ale graficke Win95 opustil, tak to az do resetu
nechodilo. Podle meho nazoru Wn95 nejak preprogramuji videoradic.

Psal jsem o tom spoluzakovi, co dela u Microsoftu, protoze je problem
zrejme v ovladadaci, a on jez kroutil hlavou (a posleze se zachoval
typicky Microsoftacky: prohlasil to za standard:-).

Jiri Osoba
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz