CSLaTeX a ceske znaky, dviscr a Windows

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Mon Jul 21 18:49:50 CEST 1997

Pouzivam CSTeX pod DOS. Muze mi, prosim, nekdo poradit s nasledujicimi
problemy?

1. "Naucit" CSLaTeX znaky s diakritikou.

Nova instalace CSLaTeXu znaky s diakritikou implicitne ignoruje. Rad bych
je i v anglickych dokumentech pouzival (pro prehlednost) a pouziti
  \usepackage{czech}\english\captionsenglish\dateUSenglish\nonfrenchspacing
mi nepripada vhodne. Zkousel jsem pouzit i inputenc, ale to se asi nesnasi
s konverzi ve formatu.

2. Spoluprace prohlizecu s Windows 95.

Zobrazeni pomoci dviscr* se pri prepnuti oken "zmrsi". Da se to odstranit?
(To, ze dviscr* funguji pouze pri "celoobrazovkovem" okne, mi nevadi.)

Josef Tkadlec