\emtex\texinput!!

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Jul 3 13:49:23 CEST 1997

Libor Dvorak pise:

>Dekuji za rady, hned jsem to vyzkousel a prisel jsem na stopu:
>systemovou promennou TEXINPUT nastavuji davky
>\emtex\bin\csplain.bat , ....
>takze jsem pridal na konec specifikace promenne TEXINPUT
>do techto souboru vykricnik a vse funguje.
>
>                                                             L.Dvorak

Patrne pouzivate Olsakovo mnu. Tech systemovych promennych je tam
opravdu halda a ja take nekdy ztracim prehled, kde konkretne se ktera
promenna zrovna nastavuje. Proto obcas pouziji v mnu okne pro DOSovsky
prikaz  `set|more' a pak <F9>, abych zjistil, jaky je aktualni stav
promennych pri bezicim mnu. Mozna Vam to nekdy pomuze. Treba pak
zjistite, ze mate nastavenu verzi metafontu mf186, i kdyz vas pocitac
je 386 nebo lepsi, nebo mate treba mat. koprocesor a budete si chtit
nastavit verze dvidriveru se sedmickou na konci, ktere ho umeji
vyuzit, atd., atd.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938