\emtex\texinput!

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Thu Jul 17 15:48:19 CEST 1997

>    Ovladace se sedmickou na konci jsem dosud nezaregistroval, dekuji
>    za dobry typ.

Dobry den,

pekne prosim, neco ve smyslu ovladacu se sedmickou na konci existuje?
Matematicky kopr. ma skoro kazdy (s castou vyjimkou stroju 386 SX s
rychlosti kolem 16 MHz). Jestli to existuje, poradite nekdo kde ?
Diky.

Osobne bych mel zajem o neco jako `187', to pro meho laptopa a partnercina
booka, obe 286/287, kde se TeX a spol. pouziva 95% casu. Co vim, tak verze
286 jsou nepouzitelne (myslim clanek ve zpravodaji, vlastni zkusenost
nemam).

|    Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov      |
|  E-mail: rezek at asu.cas.cz         WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |