Skloneny paragraf

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Jul 15 09:39:52 CEST 1997

Hans Ginzel pise:

>Nestalo by take za to, rozsirit csfonty o znak paragraf? Myslim, ze
>paragraf je normalni znak, ktery by se mel menit s tim, jak se meni
>font.
>Tedy nemuset menit jeste matematicky font, popripade definovat nove
>rodiny. Ucte to treba pravnika! Ti casta pouzivaji paragrafy v nadpisech
>a citacich. Navic italic a slanted paragraf uplne chybi.
>                            Hans GINZEL

Pred nejakou dobou jsem take resil problem skloneneho paragrafu, ktery
jsem potreboval pri sazbe pravnickych skript. Upravil jsem tehdy
mf soubor MATHSY.MF (pridal jsem nakloneni a pojmenoval MATHSYSL.MF)
a v souboru CMSY10.MF jsem zmenil posledni radek, aby se nacitalo
upravene mathsysl a pojmenoval upraveny font CMSYSL10.MF

Pokud by o to nekdo stal, tak jsem oba potrebne soubory,
tj. cmsysl10.mf a mathsysl.mf prave vyvesil na:

ftp://habr.vc.cvut.cz/pub/strejc/mf

Ma to jediny nedostatek. V Knuthovych definicich matematickych znaku
vetsinou neni pocitano s naklonenim, a proto tam nejsou zarazeny
italske korekce. To mi tenkrat nevadilo, protoze skloneny paragraf
se nikdy nevyskytoval na konci sklonene casti textu.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938