MetaPost - prosim o pomoc

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Fri Jan 24 16:33:58 CET 1997

> Date: Wed, 22 Jan 1997 22:47:14 +0100
> From: "Petr Novotny" <novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz, linux at muni.cz
> Subject: MetaPost - prosim o pomoc

> onlouvam se za cross-posting a prosim urychlene o pomoc. Rad bych si
> na svem linuxu zkompiloval MetaPost (a hodne to specha; potrebuju
> dostat cosi do PostScriptu a nejsem schopen zvladnout .MF zdrojaky do
> bitmapy v pozadovanem rozliseni, takze chci zkusit udelat Metapostem
> .EPS).
>
> Mam distribuci teTeXu dodavanou s RedHat Colgate. Byl jsem ovsem tak
> [...]

Mozna jdu s krizkem po funuse, ale teTeX verze 0.4 z lonskeho
listopadu ma Metapost v sobe. Ma trosku jinou strukturu nez teTeX 0.34
(ten uspesne pocesteny). Na SGI mi chodi vse krome toho, ze nejsou k
nalezeni ceske PS fonty (*8z...) a furt to hleda .mf soubory. Ale
myslim, ze vim, cim to je.

Ten teTeX je ke stazeni v binarni forme ze sunsite.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria