MetaPost - prosim o pomoc

Jan Kasprzak kas at ics.muni.cz
Thu Jan 23 16:10:08 CET 1997

: 3. Kde se daji sehnat zdrojaky tetexu?

	ftp.fi.muni.cz:/pub/UNIX/linux/distributions/redhat/redhat-4.0/
		/SRPMS/tetex-0.3.4-3.src.rpm

: 4. Muze mi nekdo, kdo ma trochu casu a zkusenosti poradit presnejsi
: postup, jak MetaPost zkompilovat? Sam bych na to urcite taky prisel,
: ale straslive me tlaci cas...

	Rada ohledne alloca asi bude fungovat, ale radeji bych
pouzil opacny postup (tj. predefinovat alloca v teTeXu, nebot
interni alloca pro gcc bude urcite lepsi a rychlejsi).

: Dekuji predem za odpovedi. Mejte prosim v patrnosti, ze me pripojeni
: do Internetu je pres 14.4kbaud modem, takze stahovani megabytes je
: mimo me realne moznosti.

	Aha. Kompletni teTeX ma asi 11MB ve zdrojacich (src.rpm)
Ale pokud jste instaloval Linux z CDcka, pak by tam mel byt i
zdrojovy RPM.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]