Spoluprace Linuxoveho teTEXu s emTeXem

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Tue Jan 21 20:27:47 CET 1997

> tato otazka smeruje na vsechny, kteri si na pocitaci udrzuji
> instalaci emTeXu na DOSovske partition a instalaci teTeXu na Linuxove
> partition. Jak by melo spravne vypadat texmf.cnf? Umi teTeX .FLI
> format?
>
> A jak se to ma v texmf.cnf nastavit, kdyz chci, aby se pouzival LaTeX
> 2.09 z DOSove partition (+inputy, .FMT vytvorit z toho disku) a LaTeX
> 2e z Linuxove partition a aby se to vsechno nepotlouklo?

  Protoze teTeX nepouzivam, na samotnou otazku neodpovim. Jenom na
zaklade vlastnich zkusenosti bych doporucil na zacatku ini souboru
pro generovani formatu zmenit catcode znaku ^Z (\032, decimalne 26)
na neco neskodneho, treba mezeru. Jinak se clovek divi, proc ma na
zacatku kazdeho dokumentu stranku se ctyrmi ligaturami 'ae'. Pro
Metafont jsem bohuzel takhle jednoduche reseni neobjevil.

                                                     Michal Kubecek