SOS: MF: Value too large & stuff

Petr Novotny novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz
Mon Jan 20 23:47:06 CET 1997

Dobry den,

urychlene potrebuju pomoct s nasledujicim problemem:

Dostal jsem do ruky zdrojak k jedne knize. Ten zdrojak ma byt co
nejdrive (predevcirem) v PostScriptove podobe dodan k Linotronicu 300
ci kolik (2540 dpi). Problem je v tom, ze tam je nekolik desitek
obrazku kreslenych v MetaFontu a nekolik stovek (!!!) obrazku
kreslenych balikem MFPic (tj. TeX generuje .MF zdrojaky). V tomto
obrovskem rozliseni jsou ale ty .MF zdrojaky (asi) neprelozitelne
(Value too large v konstrukci beginchar, dost casto i curve out of
range). Potrebuji urychlene poradit, co si s tim mam pocit. (Tech
obrazku je nekolik set, takze je to potreba vyresit pokud mozno bez
zasahu do .TEXovych zdrojaku.) Da se nejak prekompilovat MetaFont,
aby ten font spokl? Bude to pak umet DVIPS? Neni mi jasne, jestli by
slo pouzit MetaPost misto MetaFontu; MetaPost jsem nepouzival a
nevim, zda bych ho dokazal zkompilovat. Na experimenty cas neni.

Dekuji predem za jakoukoliv radu.

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...