Rustina jeste jednou

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 21 14:22:40 CET 1997

> Dobry den,
>
>   Diky za rady ohledne rustiny, ale stale mi to nejde. Mam csTeX 95 a TeX
> mi pri prekladu hlasi toto:
>
> LaTeX font warning: Font shape 'IL2/cmcyr/m/n' undefined
> (Font)              using 'IL2/cmr/m/n instead on input line 5
>
> Toto ohlasi uz TeX, ani se nepokousi volat metafont na generovani fontu.
> Proste jako by o tech fontech vubec nevedel a at nastavuju cesty jak
> nastavuju, tak furt se stejnym vysledkem. Co s tim?

Problem bude v kodovani. Hlaska rika, ze LaTeX nezna kombinaci
kodovani IL2/ font cmcyr/ series medium/ shape normal a dava substituci
z fontu cmr. Je tedy zrejme treba vytvorit potrebny fd soubor atd.
Navic font cmcyr urcite neni v kodovani IL2. Tusim, ze je stejne jako
fonty z rodiny WN (je to azbuka, ktera je soucasti AMS fontu, je k nim
dokumentace rikajici, jak je pouzit. Neni to ale pro LaTeX2e. Potrebny
fd soubor lze celkem snadno vyrobit s pouzitim kodovani U = unknown.
Udelal jsem to podobne jako bylo v AMSLaTeXu v souboru fontdef.max
pro LaTeX 2.09. Samozrejme je to provizorium, chybi ruske deleni atd.).
      Zdravi
                  Jaromir Kuben