Svabach II

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 14 10:05:16 CET 1997

> Dakujem vam vsetkym  za uzitocne rady, este jeden maly problem.
> Spolu s fontami tam bol aj clanok ('corkpape.tex') o problematike
> sadzby stareho nemeckeho pisma, ale treba k tomu subor
>                  tugproc.sty
> Nenasiel som ho ani na CTAN, ani na TUG Homepage.
> Neviete niekto poradit aj tentokrat?

Take jsem to kdysi hledal ale nenasel (mozna je to nejaka stara verze).
Nakonec jsem tusim misto toho pouzil tugboat.sty a ono se to az na nejaky
nepodstatny prikaz, ktery se ignoroval, prelozilo. Doufam, ze me pamet moc
neklame.
Jinak dokumentaci pro latex2e (vcetne Haralambousova clanku s ukazkami)
dostanete prekladem souboru oldgerm.dtx.

Zdravi
                   Jaromir Kuben