chyba METAFONTU na PC

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Jan 13 10:09:40 CET 1997

On Sat, 11 Jan 1997, Tomas Rezek wrote:

> Vazeni pratele,
>
> uz vic nez tyden se snazim rozchodit instalaci TeXu na nekolika pocitacich
> PC 286 1MB pocinaje a AMD K5 100MHz 16MB konce. Instaloval jsem z patrne
> poslednich disket CSTeXu ve verzi mini (knihovny fontu zvlast) bez
> problemu.... Pod DOS 6.22 mam asi 590kB volne pameti pod 640kB, pouzivam
> EMM386 bez dalsich parametru (EMX podle potreby)... Nedari se mi behat
> METAFONT, ten bezi a pak zhavaruje s chybou /3 a hlaskou METAFONT capacity
> exceeded [buffersize=500]. Delaji mi to oba METAFONTY (MF186 i MF386).

Slo o spatne zabaleny soubor csacutl.mf v minitex3.zip. Uz pred mesicem
nekdo tuto vec reklamoval, ale ja si bohuzel nevsiml, ze je chyba v
minitex3 a hledal ji v fontscs.zip, kde ale nebyla. Dnes jsem tedy
prebalil i minitex3.zip.

Omlouvam se za ztraceny cas lidi, kteri s timto problemem zapolili,
bohuzel -- chybicka se obcas vloudi.

Petr Olsak