chyba METAFONTU na PC

Jindrich Sarson sarsonj at risc.upol.cz
Sat Jan 11 21:35:49 CET 1997

Dobry den,

  TAke jsem se asi pred mesicem pokousel rozchodit verzi mini - se stejnym
vysledkem jako vy. Trochu jsem ale patral v souboru, na kterem to
zhavarovalo a i s tim, ze o MTF nevim vubec nic si myslim, ze dotycny
soubor fontu byl zapakovan uz poruseny. Protoze soubor je normalni textov
ñûûje jaks takz citelny, a pak asi 4 radky jsou naproste nesmysly a pak zase
pokracuje dalsi text.
hT·W¦öS~vwÄ
Vyresit se to da tak, ze si budto stahnete fonty z kompletni instalace
csTeXu a potrebny soubor prekopirujete, nebo (mozna jednoduseji) sem do
konference napisete jeho jmeno a on vam ho snad nekdo posle. (ja bohuzel
ne, jedu pres 2400 modem bez MNP a posi
Sorry, koncim, rozpada se mi spojeni, doufam, ze alespon neco z te zpravy
pochopite....

 Mejte se skwelle,

inet:     sarsonj at upol.cz
FIDO:     2:423/49.12
WWW:      http://www.inf.upol.cz/~sarsonj

.....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....