tisk testu

Tomas Hala (tel. 42-5-45132053) THALA at pef.vszbr.cz
Mon Jan 13 10:06:29 CET 1997

Jindrich Sarson <sarsonj at RISC.UPOL.CZ> pise:

>    POtreboval bych v TeXu tisknout testy. Delam to pomoci prostredi
> {itemize} a {enumerate}, t.j. \item otazka 1 \begin{enumerate} \item odp1
> .. \end{enumerate) ...., vse funguje, az na to, ze se mi nelibi, ze
> program zalomi stranku v pulce otazky. Ja bych potreboval, aby byla vzdy
> cela otazka i s odpovedmi na jedne strance.

Nasleduje priklad, ktery funguje (Latex 2.09).

Zdravi

Tomas Hala

------- Priklad

\documentstyle{artc}
\begin{document}

\begin{enumerate} \itemsep 2pt
\item BlaBla?

\parbox{0.9\textwidth}{\item BlaBla 2222? (Zde nebude zadne misto na
odpoved.}

\parbox{0.9\textwidth}{\item BlaBla 3333? (Zde bude misto na odpoved.
\vspace*{2cm}}

\parbox{0.9\textwidth}{\item BlaBla 4444? (Zde opet nebude zadne
misto na odpoved.}

\parbox{0.9\textwidth}{\item BlaBla 5555? \vrule depth 5cm width 5pt
dela take misto na odpoved.}

\parbox{0.4\textwidth}{\item Predposledni otazka predpoklada nutnost
nejakeho objektu, napriklad tabulky, ktera ma byt umistena vpravo od
otazky, aby se setrilo mistem} \hfill
\begin{tabular}{|r|l|l|} \hline
5 & aaa & vvvvvvvvvvv  \\ \hline
3 & bbb & asdfasdf \\ \hline
13 & xxxbbb & asdfasdf \\ \hline
113 & bbxxzxzxb & asdfasdf \\ \hline
\end{tabular}

\item Posledni otazka?
\end{enumerate}
\end{document}

----- Poznamky k prikladu:

Podminkou je, aby jednotlive parboxy staly jako odstavce. Parboxy se
sazi jako celky. Standardni roztec otazek (\item) se da upravit
prikazem \itemsep viz vyse.

Je to reseni vaseho problemu?

------  Kontakt

thala at pef.vszbr.cz, thala at pok0.vszbr.cz, thala at vszbr.cz