tisk testu

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Wed Jan 8 14:26:56 CET 1997

"Jindrich Sarson wrote:"
: Dobry den,
:
:    POtreboval bych v TeXu tisknout testy. Delam to pomoci prostredi
: {itemize} a {enumerate}, t.j. \item otazka 1 \begin{enumerate} \item odp1
: .. \end{enumerate) ...., vse funguje, az na to, ze se mi nelibi, ze
: program zalomi stranku v pulce otazky. Ja bych potreboval, aby byla vzdy
: cela otazka i s odpovedmi na jedne strance.
: Slo by to nak zaridit (urcite jo, nevim ale jak)
Na to je v LaTeXu napriklad okoli minipage.
:                  Jindrich Sarson
:
: .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

Zdravim
Petr Sojka