TeX pod linux

Michal Rada mrad5447 at menza.mff.cuni.cz
Fri Jan 10 09:30:10 CET 1997

  Omlouvam se, ze jdu s timto dotazem sem podruhe, ale nefungovaly
nam zde aliasy, takze jsem se musel prihlasit do konference po novym
login_namem. Mohl by mi nekdo, prosim, forwardnout vsechny odpovedi
na muj dotaz TeX pod linux? (Popr. napsat, jak presne mohu stahnout
vcerejsi maily z archivu. Dekuji,
                                            Michal Rada

    *                                                          *
    *      Michal Rada          Matematicko-fyzikalni fakulta  *
    *      pokoj B 608              University Karlovy         *
    *   Kolej 17.listopadu         Ke Karlovu 5, Praha 2       *
    *    182 00, Praha 8             obor Informatika          *
    *   Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                    *
    *   E-mail: michael at mail.kolej.mff.cuni.cz                 *
    *           rada at menza.mff.cuni.cz                         *
    *   WWW   : http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael          *