TeX pod linux

Michal Choura XCHOURA at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 9 13:46:21 CET 1997

On Thu, 9 Jan 1997, Jan Prikryl wrote:

> 	ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/tetex/README.tetex
>
> -- JP

Tady se resi jen problematika pocesteni samotneho TeXu. Nejprve je
potreba pocestit system, viz. balik cs-tools na

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/cs-tools/*

Pocesteni emacsu je na

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/emacs/*

		Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura at cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |