cislovani poznamek

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Jan 2 11:22:23 CET 1997

On Thu, 2 Jan 1997, =?ISO-8859-2?Q?Hanu=B9_Adler?= wrote:

> Dobry den,
>
> mam makro (v plain TeXu), ktere na kazde strance zacne cislovat poznamky
> pod carou od jednicky. No a stalo se mi, ze se odstavec se dvema
> footnotes nevesel na jednu stranku. Druha poznamka se dostala na novou
> stranku, ale zustalo u ni uz cislo dve a teprve u dalsiho odstavce
> zacalo cislovani znovu od jednicky.
>
> Potreboval bych vedet, jak TeX primet, aby uz ta prvni poznamka byla
> ocislovana jednickou.
>
> Hanus Adler

Jedno reseni je tez v pripravovane knize TeXbook naruby. Makra k danemu
problemu najdete v souboru tbn.mac na
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/tbn,
V souboru jsou useky oznacene:

%%% [287] Priprava na cteni pracovniho souboru
%%% [288] Makro \footnote pro automaticke cislovani vramci stranek
%%% [288] Manipulace s pracovnim souborem
%%% [288] Uprava \output pro makro vyse zminene \footnote
%%% [288] Alternativni znacky pro makro \footnote (na to tu byl taky dotaz).

Cisla v zavorkach odkazuji na stranky v knize, ktera je uz cela napsana,
nicmene jeji dalsi osud (kdy bude vydana) neni jeste jasny.

Petr Olsak