znak @

Petr Kucera pkucera at doc.math.muni.cz
Tue Feb 18 09:57:37 CET 1997

> Moze mi niekto povedat, ako sa vytlaci znak @

	Pouzivate-li OS UNIXoveho typu, tak LaTeX bere znak @ normalne a
nevypisuje mi zadne hlasky. Kdysi davno, kdyz jsem jeste pouzival DOS, tak
jsem mel stejny problem. Tam jsem to, mysli ze, vyresil tak, ze jsem napsal
@@ a to mu uz nevadilo.

	S pozdravem Petr Kucera.

> v Latex-e. Ked ho napisem tak, ako je tak ho sice
> vytlaci ale hlasi mi chybz. Skusal som to aj v matematickom
> mode, ale tirez to hlasi chyby a v prostredi verbatim
> to nechcem tlacit
>

> Dakujem     R.Blasko
> beerb at frcatel.utc.sk

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *