Tvorba formatu (cili format torby)

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Wed Feb 5 12:15:21 CET 1997

> .ini soubor. Krome toho,
> 1) kdyz do nej pridam krome ceskych vzoru pro deleni i nemeck, dozvim se
>
> ! TeX capacity exceeded, sorry [pattern memory=17000].

> Ja ale nevim jak zvetsit tu pamet a co je to wizard. Krome toho mam v
> configu.sysu (pouzivam OS2) :
>
> SET EMTEXOPT=/mt65500 /mp65000
>
> Takze si myslim, ze kdyz budu postupovat lepe, budu mit pameti dost.

Wizard je kouzelnik. V danem pripade nekdo, kdo do toho vidi tak hluboko,
ze je schopen prelozit TeX s vetsimi konstantami. Tady to ale neni potreba.
Chybova hlaska nahore svedci o tom, ze pattern memory byla jen 17000.
Takze ten batch nejspis pouzil '-mt17000' a prehlusil tim EMTEXOPT.

> 2) Zkusli jsem tedy zadat prikaz
> tex386 /i /cpclatin2 mujformat.ini
> Format se vytvoril (na zkousku jsem vzal mujformat - csplain) , ale  zmizela
> pismena s diakritikou, nevim kam. Mozna ze mi chybi k uspechu  jeste nejaky
> parametr.

Spravne by to melo byt

tex386 -i -8 -o -cpclatin2 mujformat.ini

'-8' povoli znaky z horni poloviny tabulky a '-o' zajisti, ze se budou
vypisovat do logu (nebo obracene).

                                                      Michal Kubecek