Tvorba formatu (cili format torby)

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Wed Feb 5 11:38:05 CET 1997

Bon your,
  Neporadite mi, prosim, jak mam vygenerovatsve vlastni formaty (treba
musicTeX)
Programu mnu pana Olsaka nyni jiz nelze zadat jako parametr svuj vlastni
.ini soubor. Krome toho,
1) kdyz do nej pridam krome ceskych vzoru pro deleni i nemeck, dozvim se

! TeX capacity exceeded, sorry [pattern memory=17000].
l.119 .o4pe

If you really absolutely need more capacity,
you can ask a wizard to enlarge me.

Ja ale nevim jak zvetsit tu pamet a co je to wizard. Krome toho mam v
configu.sysu (pouzivam OS2) :

SET EMTEXOPT=/mt65500 /mp65000

Takze si myslim, ze kdyz budu postupovat lepe, budu mit pameti dost.

2) Zkusli jsem tedy zadat prikaz
tex386 /i /cpclatin2 mujformat.ini
Format se vytvoril (na zkousku jsem vzal mujformat - csplain) , ale  zmizela
pismena s diakritikou, nevim kam. Mozna ze mi chybi k uspechu  jeste nejaky
parametr.

dekuji za nejakou radu. Zdravim

                Vaclav Studeny