TBN - omluva

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Feb 11 12:27:54 CET 1997

Vazeni kolegove,

omlouvam se za nespravny odhad ceny TBN, ktery vyplyval z informace
probehnuvsi touto konferenci, ze se jedna o stranky B5, a nikoli A5.

Proto koriguji svuj vyrok:
"Knihu ctenar neporidi TOTALNE ZADARMO, ale za asi 800 Kc"
na vyrok:
"Knihu ctenar neporidi TOTALNE ZADARMO, ale asi za 400 Kc"

Antonin Strejc

P.S. To vyznaceni verzalkami ve vyrocich jsem pouzil, abych citoval
presne z mailu P. Olsaka, a na vysvetlenou bych jeste chtel dodat,
ze jen toto jeho zdurazneni ve mne vyvolalo optickou asociaci
s podobnym zvyraznenim textu v inzerci zasilatelske sluzby. Skoda, ze
se stale bavime o nevhodnosti takoveho srovnani v me reakci, a nikoli
o tom, zda by se nedalo autorovi jeste prece jen pomoci, coz jsem take
nabizel, ale co zrejme nikdo (ani on sam) ve stinu hry se slovy
nepostrehl. Predevsim na tema pripadne podpory jsem ocekaval diskusi.
No, nic jeste neni ztraceno...

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6