Soubory *.pk v aktualnim adresari

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Tue Dec 23 12:23:01 CET 1997

> Date sent:      Mon, 22 Dec 1997 20:22:33 +0100
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Petr Toman" <toman at kfpy.troja.mff.cuni.cz>
> To:             CSTEX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Soubory *.pk v aktualnim adresari

>   Dobry den,
> nainstaloval jsem si minitex pro DOS verze Aug-20-1995
> z ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex
> Prekvapilo me, ze "View a "Preview" nehledaji soubory *.pk
> take v aktualmim adresari ".". Mohl by mi nekdo poradit, jak to
> nastavit? Potrebuji to pro fonty vytvorene pomoci bm2fontu.
> [...]

Melo by stacit pridat tu tecku do seznamu cest v prislusnem souboru
*.cnf do radku /pf{...,.}{pk,pxl} (jestli si to dobre pamatauju).
Lze take nastavit bm2font, aby fonty ukladal do specialniho adresare.

Prijemne svatky preje
                  Karel Horak