Soubory *.pk v aktualnim adresari

Petr Toman toman at kmf.troja.mff.cuni.cz
Mon Dec 22 20:22:33 CET 1997

  Dobry den,
nainstaloval jsem si minitex pro DOS verze Aug-20-1995
z ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex
Prekvapilo me, ze "View a "Preview" nehledaji soubory *.pk
take v aktualmim adresari ".". Mohl by mi nekdo poradit, jak to
nastavit? Potrebuji to pro fonty vytvorene pomoci bm2fontu.
Predem dekuji,
                  Petr Toman

     * Mgr. Petr Toman                          *
     * ---------------------------------------  *
     * Department of Polymer Physics            *
     * Faculty of Mathematics and Physics       *
     * Charles University                       *
     * V Holesovickach 2                        *
     * 180 00 Praha 8                           *
     *     CZECH REPUBLIC                       *
     * e-mail: TOMAN at QUANTUM.KARLOV.MFF.CUNI.CZ *
     *         TOMAN at KFPY.TROJA.MFF.CUNI.CZ     *