Konfiguracni soubor .dot pro D100

Pavel Rehulka xrehulka at informatics.muni.cz
Fri Dec 19 13:54:10 CET 1997

>                                    ^^^^^^ Nechybi tu neco?

Ano, je to pravda, ze tu neco chybi. Selhal mi (asi mou chybou) editor, takze odtud vypadlo, ze by mi stacil jen ten konfiguracni soubor .dot pro tuto tiskarnu.To bylo zde vse.

> Kdysi (asi pred sesti lety) jsem provozoval TeX na pocitaci PP06 s tiskarnou
> D100M, coz byla nejak vylepsena verze D100.
> A tisk bez problemu (az na rychlost) fungoval s konfiguracnim souborem pro
> Epson FX80, myslim, ze se jmenuje fx.cnf, respektive fx80.dot. Pokud se matne
> pamatuju, tak ze spodu tiskarny byly prepinace, kterymi slo prepnout D100M na
> kompatibilitu s vyse zminenou epsonkou.
>
> Jiri Zelinka

Problem spociva v tom, ze tato tiskarna tuto emulaci neumoznuje hardwareove. Mam k dispozici softwareovou emulaci tiskarny Epson fx80, ale ta ma ruzna omezeni vuci realne Epson fx80 a jeste se to ruzne nemuze domluvit.
Jestli tuto puvodni tiskarnu D100 nekdo pouzival, tak bych take uvital alespon nejakou dokumentaci k teto tiskarne. Nevim totiz jak nastavit parametry ve zdrojovem textu urcenem ke kompilaci programem makedot za ucelem vzniku potrebneho konfiguracnih

              Dekuji.

                            Pavel Rehulka
                            xrehulka at fi.muni.cz