Konfiguracni soubor .dot pro D100

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu Dec 18 12:09:52 CET 1997

>    Mate-li nekdo zkusenosti s tiskem v TeXu na tiskarne D100 polske vyroby
>    tak Vas prosim o pomoc. Jedna se konkretne o konfiguracni soubor .dot
>    pro ovladac dvidot dodavany spolu s instalaci EMTeXu pro pocitace rady PC.
>    Pravdepodobne by mi stacil jen
                                   ^^^^^^ Nechybi tu neco?

>                       Dekuji.
>
>                               Pavel Rehulka
Kdysi (asi pred sesti lety) jsem provozoval TeX na pocitaci PP06 s tiskarnou
D100M, coz byla nejak vylepsena verze D100.
A tisk bez problemu (az na rychlost) fungoval s konfiguracnim souborem pro
Epson FX80, myslim, ze se jmenuje fx.cnf, respektive fx80.dot. Pokud se matne
pamatuju, tak ze spodu tiskarny byly prepinace, kterymi slo prepnout D100M na
kompatibilitu s vyse zminenou epsonkou.

Jiri Zelinka