babel a cestina

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Thu Dec 18 20:40:56 CET 1997

"Jan Lana wrote:"
: Dobry den,
:
: pouzivam LaTeX na Linuxu (teTeX). Objevil jsem balik babel a prinutil ho
: k deleni i podle cestiny. To bylo jednoduche. Stejne tak, jako pouzivat
: v dokumentech DC fonty (znovu opakuji - pouzivam prevazne LaTeX).
:
: Pouzival jsem (jeste pod DOSem) CSTeX, kde bylo pocesteni LaTeXu
: provedeno jinak a asi lip. Fonty apod.
:
: Napadlo mne, jestli se nekdo zabyva myslenkou "vmacknout" pocesteni
: LaTeXu, ktere je v CSTeXu, do baliku babel (popr. baliku fontenc). Je v
: tom nejaky zasadni problem nebo to zatim nikdo nezkusil udelat?
:
: Myslim, ze by to bylo velice uzitecne, patche by se dali poslat tvurcum
: babelu a cestina by byla treba v mezinarodni distribuci (a nasinec by si
: pro krasu svych dokumentu treba navic nainstaloval i cs fonty).

Zcela mi mluvite z duse a zadane prislibil udelat pan Snajdr.
Pokud mate cas a chut, pripadnou spolupraci je mozno konzultovat na
adrese  snajdr5 at students.zcu.cz

Zdravim a pekne vanoce preje
Petr.Sojka at cstug.cz

: