babel a cestina

Jan Lana lana at cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Dec 18 18:13:09 CET 1997

Dobry den,

pouzivam LaTeX na Linuxu (teTeX). Objevil jsem balik babel a prinutil ho
k deleni i podle cestiny. To bylo jednoduche. Stejne tak, jako pouzivat
v dokumentech DC fonty (znovu opakuji - pouzivam prevazne LaTeX).

Pouzival jsem (jeste pod DOSem) CSTeX, kde bylo pocesteni LaTeXu
provedeno jinak a asi lip. Fonty apod.

Napadlo mne, jestli se nekdo zabyva myslenkou "vmacknout" pocesteni
LaTeXu, ktere je v CSTeXu, do baliku babel (popr. baliku fontenc). Je v
tom nejaky zasadni problem nebo to zatim nikdo nezkusil udelat?

Myslim, ze by to bylo velice uzitecne, patche by se dali poslat tvurcum
babelu a cestina by byla treba v mezinarodni distribuci (a nasinec by si
pro krasu svych dokumentu treba navic nainstaloval i cs fonty).

  S pozdravem
                   Jan Lana