Cestina v PDFTeXu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Dec 4 15:38:37 CET 1997

On Thu, 4 Dec 1997, Jiri Osoba wrote:

> Ano, ve Win95 mam podobnou zkusenost, tam zase nechodi \v{z} a \v{Z}
> ackoliv by melo (jsou definovany znaky zcaron a Zcaron) a naopak tam
> choti znaky, ktere by vubec nemely (\v{r}, \v{e} a dalsi). Vypada to,
> ze si kazdy dela co chce. Takze to zas neni tak moc Portable :-|

To je pak zalezitost implementace, ktera nedodrzuje normu, a je treba si
na to stezovat (stejne to implementoval nejspis nejaky American, ktery
cestinu vubec nezna).

> Mate nejakou ideu jak jej zaradit do PDFTeXu? Mohl byste mi jej
> poskytnout?

Bohuzel dosud neni pdftex prelozen pro OS/2 a k jinemu systemu nemam
pristup. Zatim se o kompilaci soucasne se zavedenim systemu emulujicimu
TCP (od Petra Olsaka) snazi kolega, ktery se tim soucasne vzdelava. Proto
pdftex do takovych podrobnosti zatim neznam. Soubor dodam, az si vzpomenu,
ze jej mam prinest z domova (snad zitra).

> J.O.
> Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
> Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cs/wagner/
         http://www.cstug.cz/