Problemy s ceskymi distribucemi TeXu (long) + CSTUG ideas

Kamil Toman toman at artax.karlin.mff.cuni.cz
Wed Dec 3 12:42:22 CET 1997

> To ovsem placete na spatnem hrobe. Zkuste napr. napsat do Ceske televize, ze
> nutne potrebujete znat obsah teletextovych stranek, ale nehodlate si opatrit
> televizor s dekoderem.

na zadnem hrobe neplacu ;-). Stejne jako nemusim nutne mit teletext (protoze
si muzu precist nejake noviny nebo tak), tak si nebudu hazet masli, ze je
text na serveru jen v pdf nebo ps. (jako prozatimni jednoduche reseni
pouziju asi lest s instalaci do homu a docasnym porusenim diskovych kvot ;-)
... protoze z ohlasu z dopisu se zda, ze kdo nema pdf prohlizecku do
www prohlizedla je sto let za opicemi...tak vezmu jako bernou minci, ze
jsem vyjimka, ktera tuto vymozenost nema...

--
	   		     Have a nice day (and night)...

						Kamil Toman