Problemy s ceskymi distribucemi TeXu (long) + CSTUG ideas

Kamil Toman toman at artax.karlin.mff.cuni.cz
Wed Dec 3 12:34:01 CET 1997

> : ...bohuzel vetsinou neni na mne, jake programy
> : > jsou na danem serveru v poradku naistalovany ...(napr. pod linuxem ve skole
> : > nemame primou ctecku pro pdf)...
>
> Pokud nemate malou kvotu, muzete si Linuxovy Reader
> stahnout a instalovat sam z

no...mam v homu uz celkem hodne programu, ktere jaksi nejsou instalovane
globalne, mozna se tam jeden kratsi ztrati ;-)

> http://www.adobe.com/prodindex/acrobat/readstep.html

dekuji za URL...

> Proc jej jcu nepodporuje?

;-) mam sice i jcu e-mailovou adresu (a mam tam i homepage), ale studuji
na mff uk...

> Zpravodaj CSTUG, 3/96 (viz tez http://www.cstug.cz/csfaq/)
> Nebo http://www.tug.org/interest.html#projects
                  ~~~

mel jsem na mysli hlavne _ceske_ podpurne programy

> Stejne bych doporucil k nahlednuti http://www.cstug.cz, jsou tam dalsi
> informace.

www na cstug ctu prohlizim samozrejme pravidelne...spise to bylo o tom,
"vypichnout" trochu takovych informaci na webu, aby se neztratily v tom
mnozstvi textu...

--
	   		     Have a nice day (and night)...

						Kamil Toman