makra

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Dec 2 18:20:32 CET 1997

> asi bych zkusil pouzit \aftergroup

> \let\x\y  priradi \x presne takovy vyznam, jaky ma v dane chvili \y
>
>                                                      Michal Kubecek

Toto zial nie je pravda co ukazuje moj priklad.

Vysledkom

\def\y#1{#1X} \def\x{\egroup\y\bgroup}
{ab \x cd}

je

ab Xcd

Pripomeniem, ze \egroup je definovany ako \let\egroup=}
              a \bgroup               ako \let\bgroup={

\bgroup a \egroup v  priklade nemaju vyznam vymedzovaca tela definicie
lebo potom definicia \x by presla na \def\x{} a X by sa nemohlo zjavit vo
vysledku a taktiez nemaju vyznam vymedzovaca argumentu, lebo potom by sa X
muselo ocitnut za pismenom d.

 Cize \bgroup a { nemaju presne rovnaky vyznam. ( i ked z praxe samozrejme
vieme ze vacsinou sa chovaju rovnako)

Zdravi

Anton Surda