Problemy s ceskymi distribucemi TeXu (long) + CSTUG ideas

Kamil Toman toman at artax.karlin.mff.cuni.cz
Mon Dec 1 21:29:23 CET 1997

> O vyznamnych novinkach ceskych a slovenskych se obvykle pise ve
> Zpravodaji, svetove novinky uvadi TUGboat. Utrideny seznam maker byl kdysi
> dostupny na Internetu, ale pro nedostatek casu k neustale aktualizaci byl
> tento projekt patrne zrusen. Nicmene jakysi prehled je treba v knize
                ~~~~~~
prave proto by se mohl udelat prehled bezicich projektu, aby nekdo _novy_
treba i neclen CSTUGU mohl neco zacit nebo se zapojit....

> Typograficky system TeX od Petra Olsaka, pro uzivatele LaTeXu doporucuji
> The LaTeX Companion (Mittelbach, Goossens, Samarin). Da se to koupit napr.
> v knihkupectvi Marecek, pro cleny sdruzeni se slevou.

to je hezke, ale kazdy si nepobezi hned koupit celou knihu o TeXu, kdyz
by mu stacil (byt neuplny) prece jen prehled (prehled treba na WW mimo zpravodaj
by se taky mozna hodil...je to urcite prijemnejsi nez si stahnout
dvi nebo ps (pdf), prohlizet a v tom hledat)

> Nevim, zda lze na CTAN pustid treba NetMind, ale spise by to chtelo
> aktivni pristup od administratora nejakeho serveru, ktery ma pravo
> takoveho robota nainstalovat.

snad se nekdo najde (mozna by mohl poslouzit horac, ale ten neni v Praze...)

> CSTUG je mala organizace a tech projektu proto neni zas mnoho. Lide, kteri
> na nich pracuji, se obvykle znaji. Vsichni z nich ctou tento diskusni

treba by se chtel ale zapojit i nekdo jiny a pokud by byl seznam projektu
na WWW ....

--
	   		     Have a nice day (and night)...

						Kamil Toman