Editor winedt a cestina

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Aug 22 09:35:25 CEST 1997

> Problem:
>    Nainstaloval jsem si editor winedt, podarilo se mi nakonfigurovat
> pousteni plainTeXu, LaTeXu a dviwin  primo z editoru (zde jsem naopak rsxwin
> potreboval) a dokonce se mi povedlo zajistit, ze texty napsane pod DOSem v
> kodovani PC LATIN2 vypadaly cesky i v winedt a pritom zustavaly v puvodnim
> kodovani (Nejakou dobu jsem se hrabal v menu Options-Advanced-Translations,
> konkretni nastaveni pripadne muzu upresnit). Problem nastal v okamziku, kdyz
> jsem natahl text, kde se vyskytovalo velke A a I s carkou. Misto nich jsem
> [...]

Predpokladam, ze jste pouzil jakesi ANSI<->OEM. Me se to rovnez
nepodarilo kloudne rozchodit, obavam se, ze problem je ve Windows.
Nakonec jsem nepouzil zadne preklady a vse pisu v kodovani Windows
(t.j. pouzil jsem TCP tabulku).

J.O.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz